BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI TABIIY RESURSLARNI MUHOFAZA QILISH VA ASRASHGA O‘RGATISH YO‘LLARI
Keywords:
Tabiiy resurslar, amaliy mashg‘ulotlar, bog‘dorchilik faoliyati, tuproq salomatligi,chiqindilarni kamaytirish, tanqidiy fikrlash.Abstract
Atrof-muhit muammolari tobora ortib borayotgan bir sharoitda yosh avlodga tabiiy resurslarni muhofaza qilish va asrab-avaylashning ahamiyatini o‘rgatish juda muhim. Boshlang'ich maktab o'quvchilari atrof-muhitni muhofaza qilish qadriyatlari va amaliyotlarini singdirish uchun muhim demografik hisoblanadi. Ushbu ilmiy maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilariga tabiiy resurslarni muhofaza qilish va asrashning ahamiyatini o‘rgatishning turli samarali usullari ko‘rib chiqiladi, amaliy ta’lim tajribasi muhimligini ta’kidlab, jamoatchilikni jalb qilish va atrof-muhitga nisbatan mas’uliyat hissini tarbiyalash ko‘rib chiqiladi.
References
Norbo‘tayev X.B. Boshlang‘ich ta’limda ekologik xafvsizlik madaniyatini takomillashtirish.//Муаллим ҳем узлуксиз билимлендириў. Илмий-методикалық журнал №2 ISSN 2181-7138 Некис-2022. -Б. 93-97.
Норбўтаев Х.Б. Бошланғич синфларда фанлараро экологик тарбия //Замонавий таълим. - 2018. 11-сон. - Б. 53-58.
Shermatova, U. (2024). Ecological education in primary classes formation of pedagogical conditions of development. World Bulletin of Social Sciences, 33, 49-53.
SHERMATOVA, U. (2024). Ecological Education Teaching in Primary Class Methodology. Pedagogical Cluster-Journal of Pedagogical Developments, 2(4), 97-105.
Uljamol Shermatova. (2023). DEVELOPMENT OF ECOLOGICAL EDUCATION IN PRIMARY CLASS. Open Access Repository, 9(10), 152–157.
Shermatova, U. (2020). THE LIGHT OF THE NIGHTS WITHOUT A DAY. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol, 8(4).
Norbo‘tayev X.B. Boshlang‘ich ta’limda ekologik xafvsizlik madaniyatini takomillashtirish. //Муаллим ҳем узлуксиз билимле

