Tibbiy statistikani o‘qitishda zamonaviy texnologiyalar qo‘llanilishining innovatsion yondashuvlari
Keywords:
Tibbiy statistika, zamonaviy texnologiyalar, tibbiy ta’lim, sun’iy intellekt, statistik tahlil, interaktiv o‘qitish, axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, raqamli sog‘liqni saqlash, analitik fikrlash, vizualizatsiya.Abstract
Mazkur maqolada tibbiy statistika fanini zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalari asosida o‘qitishning ilmiy-metodik asoslari, amaliy samaradorligi va global tendensiyalar bilan uyg‘unlashtirish masalalari tahlil qilingan. Tadqiqot davomida axborot texnologiyalarining tibbiy ta’lim jarayoniga integratsiyalashuvi natijasida talabalarning statistik tafakkur, analitik yondashuv, mustaqil fikrlash va raqamli savodxonlik darajalarida ijobiy o‘zgarishlar qayd etildi. Eksperimental sinovlar, diagnostik testlar, zamonaviy dasturiy vositalar (R, Python, SPSS, Tableau) va sun’iy intellekt algoritmlaridan foydalangan holda o‘quv jarayonining samaradorligi aniqlangan. Shuningdek, xalqaro tajribalar bilan solishtirma tahlil o‘tkazilib, tibbiy statistikani raqamli muhitda o‘qitish bo‘yicha taklif va tavsiyalar ishlab chiqilgan. Olingan natijalar asosida milliy tibbiy ta’lim tizimini zamonaviy talablarga mos ravishda transformatsiya qilish zaruriyati ilmiy asoslangan holda ko‘rsatib berilgan.
References
Muminova, N., Qodirova, G., Tillaboyeva, F., Abdullayeva, N., & Turaxodjayeva, M. (2025). RUS TILI DARSLARINI TASHKIL ETISHDAGI MUAMMO VA KAMCHILIKLAR: SAMARALI TIL O ‘RGATISH YO ‘LIDAGI TO ‘SIQLARNI BARTARAF ETISH. Empowerment of youth intellectual success (EYIS), 2(3), 17-20.
Muminova, N., Qodirova, G., Tillaboyeva, F., Abdullayeva, N., & Turaxodjayeva, M. (2025). INGLIZ TILI DARSLARINI O ‘QITISHDA INTERFAOL USULLARNING SAMARADORLIGI. Empowerment of youth intellectual success (EYIS), 2(3), 8-11.